Κανόνες Εκστρατείας
REHAU Rewards
Ισχύει από 01.01.2025
ΆΡΘΡΟ 1. ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΤΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Ο οργανωτής του προγράμματος πιστοποίησης
Rehau Rewards είναι η Rehau Μ.Ε.Π.Ε., με έδρα στη διεύθυνση Βασιλέως
Κωνσταντίνου 38, 19400 Κορωπί, Αττική, Αριθμός
ΓΕΜΗ 1423101000, Κωδικός φορολογικού μητρώου EL095606230.
Το πρόγραμμα υλοποιείται μέσω της Create
Direct, str. Siriului 42-46, όροφος 3, τομέας 1, Βουκουρέστι, η οποία έχει
οριστεί ως πάροχος υπηρεσιών για τις λογιστικές δραστηριότητες που απαιτούνται
για το πρόγραμμα.
Οι όροι και προϋποθέσεις αυτής της
Κανονιστικής Διάταξης, όπως παρατίθενται παρακάτω, είναι δεσμευτικοί για όλους
τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα πιστοποίησης. Ο οργανωτής διατηρεί το
δικαίωμα, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, να τροποποιήσει τους Κανόνες και να
ενημερώσει το κοινό για τις αλλαγές.
ΆΡΘΡΟ 2. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ
ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το Πρόγραμμα Πιστοποίησης Rehau Rewards
θα οργανωθεί και θα διεξαχθεί από 1 Ιανουαρίου 2025 έως 31 Μαρτίου 2026
(«Διάρκεια Προγράμματος») μέσω εξουσιοδοτημένων διανομέων Rehau.
ΆΡΘΡΟ 3. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΣΕΣ
ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν (εφεξής
αναφερόμενα ως «Συμμετέχοντα Προϊόντα») όλα τα κατασκευαστικά προϊόντα και
υπηρεσίες που διανέμονται από τη Rehau Polymer στη Ρουμανία από τη σειρά
RAUTITAN, MEPA, FASTLOC, RAUTHERM SPEED, RAUPIANO / RAUSILENTO.
ΆΡΘΡΟ 4. ΔΙΚΑΙΩΜΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οποιαδήποτε νομική οντότητα καταχωρημένη
στη Ελλάδα, η οποία έχει λογαριασμό στην ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/ κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, έχει
το δικαίωμα να συμμετάσχει στο πρόγραμμα. Υπάλληλοι και άλλοι φυσικά πρόσωπα
δεν δικαιούνται να συμμετάσχουν. Οι λογαριασμοί των συμμετεχόντων
δημιουργούνται βάσει των στοιχείων που δηλώνει κάθε συμμετέχων: είτε κατά τη
διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον Οργανωτή, είτε στη φόρμα εγγραφής την
οποία μπορούν να συμπληρώσουν δωρεάν στην ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/. Κάθε συμμετέχων που έχει δημιουργήσει
λογαριασμό καταχωρείται στο πρόγραμμα, ανεξαρτήτως αν χρησιμοποιεί τον
λογαριασμό αυτόν. Οι οργανωτές και άλλες εταιρείες που εμπλέκονται στην
οργάνωση και λειτουργία του προγράμματος πιστοποίησης δεν μπορούν να συμμετάσχουν.
Για την συμμετοχή στο πρόγραμμα θεωρείται δεδομένη η πλήρης και εθελοντική
αποδοχή των διατάξεων αυτών των Κανόνων. Το δικαίωμα συμμετοχής ανήκει
αποκλειστικά στη νομική οντότητα που πληροί τις προϋποθέσεις που καθορίζονται
στην Κανονιστική Διάταξη.
ΆΡΘΡΟ 5. ΤΡΟΠΟΣ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Στο παρόν πρόγραμμα πιστοποίησης θα
ληφθούν υπόψη όλες οι αγορές προϊόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, από
εξουσιοδοτημένους διανομείς της Rehau Μ.Ε.Π.Ε., συμπεριλαμβανομένων από 1
Οκτωβρίου 2024 έως 31 Δεκεμβρίου 2025. Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εγγραφούν
στο πρόγραμμα δημιουργώντας λογαριασμό στην ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/. Ο λογαριασμός του συμμετέχοντος μπορεί
να δημιουργηθεί επισκεπτόμενος την ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/ και συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής. Ο
συμμετέχων θα λάβει ένα email επιβεβαίωσης της εγγραφής. Ο συμμετέχων πρέπει να
ακολουθήσει το σύνδεσμο στο email για να ενεργοποιήσει τον λογαριασμό του, μέσω
του οποίου θα πραγματοποιεί όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι
συμμετέχοντες που αγοράζουν προϊόντα που συμμετέχουν από εξουσιοδοτημένους
διανομείς της Rehau Μ.Ε.Π.Ε., θα λαμβάνουν
έναν συγκεκριμένο αριθμό πόντων ανάλογα με την κατάταξή τους στην πλατφόρμα,
όπως ακολουθεί:
-P (Συνεργάτης): Θα λάβει 1 πόντο για
αγορές προϊόντων REHAU αξίας 20€.
-IP (Σημαντικός Συνεργάτης): Θα λάβει 1
πόντο για αγορές προϊόντων REHAU αξίας 10 €.
-VIP (Πολύ Σημαντικός Συνεργάτης): Θα
λάβει 1 πόντο για αγορές προϊόντων REHAU αξίας 5€.
Κατά την εγγραφή στο πρόγραμμα, όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν
P κατάσταση.
Για κάθε συμμετέχοντα στο πρόγραμμα, η REHAU θα καθορίσει έναν
"δυναμικό" παράγοντα και έναν παράγοντα διείσδυσης.
Ο δυναμικός παράγοντας υπολογίζεται σύμφωνα με τον κύκλο
εργασιών της εταιρείας από το προηγούμενο έτος. Μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2026,
θα χρησιμοποιείται ο κύκλος εργασιών του 2025 και από την 1η Ιανουαριου θα
ενημερώνεται με τον κύκλο εργασιών του 2025. Ο κύκλος εργασιών θα ανανεώνεται
κάθε χρόνο στις 1 Ιανουαρίου. Ο δυναμικός παράγοντας αντιστοιχεί στο 10% του
κύκλου εργασιών της εταιρείας.
Αν η αξία των εγκεκριμένων τιμολογίων στο πρόγραμμα REHAU
είναι μικρότερη από το 10% του δυναμικού παράγοντα της εταιρείας, τότε η
εταιρεία θα έχει P κατάσταση.
Αν η αξία των εγκεκριμένων τιμολογίων στο πρόγραμμα REHAU
είναι μεταξύ 10% και 40% του δυναμικού παράγοντα της εταιρείας, τότε η εταιρεία
θα έχει IP κατάσταση.
Αν η αξία των εγκεκριμένων τιμολογίων στο πρόγραμμα REHAU
είναι μεγαλύτερη από το 40% του δυναμικού παράγοντα της εταιρείας, τότε η
εταιρεία θα έχει VIP κατάσταση.
Κατά την εγγραφή στο πρόγραμμα, όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν
την κατάσταση P. Εάν ο συμμετέχων έχει ήδη εγγράψει τιμολόγια στο
πρόγραμμα, μετά την έγκριση του πρώτου τιμολογίου, ανάλογα με την αξία των
εγκεκριμένων τιμολογίων των τελευταίων 12 μηνών, ο συμμετέχων θα καταταχθεί σε
μία από τις κατηγορίες συνεργατών: P, IP, ή VIP.
Όλοι οι συμμετέχοντες κατά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα θα
έχουν P κατάσταση. Αν ένας συμμετέχων είναι νέος στο πρόγραμμα, θα είναι
P μέχρι να φτάσει το 10% της διείσδυσης και να γίνει IP.
Αν στον τελευταίο 12μηνο, ένας συμμετέχων δεν καταχωρήσει
αρκετά τιμολόγια για να διατηρήσει την IP κατάσταση του, θα έχει 3 μήνες
προθεσμία για να καταχωρήσει τιμολόγια και να διατηρήσει την κατάσταση του.
Αν ο συμμετέχων φτάσει σε ποσοστό διείσδυσης άνω του 40%, θα
αποκτήσει την VIP κατάσταση.
Αν μετά από 12 μήνες δεν καταχωρηθούν αρκετά τιμολόγια για να
διατηρηθεί η VIP κατάσταση, θα υπάρχει προθεσμία 3 μηνών για την
καταχώρηση των τιμολογίων. Αν δεν καταχωρηθούν, ο συμμετέχων θα υποβιβαστεί σε P
ή IP.
Για να συγκεντρωθούν πόντοι για τα προϊόντα που αγοράστηκαν,
οι συμμετέχοντες πρέπει:
-Να εισέλθουν στο λογαριασμό τους που έχουν δημιουργήσει στην
ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/.
-Να συμπληρώσουν τη φόρμα στο https://rewards.rehau.gr/invoice-upload με τα
παρακάτω στοιχεία: αριθμός τιμολογίου, ημερομηνία τιμολογίου, προμηθευτής
(προμηθευτής που αναφέρεται στο τιμολόγιο).
-Αν το όνομα του πελάτη δεν εμφανίζεται στο τιμολόγιο, ο
χρήστης πρέπει να επισημάνει το κουτί και να δηλώσει υπεύθυνα ότι η εργασία
πραγματοποιήθηκε από τον ίδιο.
-Να ανεβάσουν το τιμολόγιο στην ιστοσελίδα εντός 3 μηνών από
την ημερομηνία αγοράς.
-Οι πόντοι θα πιστωθούν στο λογαριασμό του συμμετέχοντα εντός
5 εργάσιμων ημερών μετά την παραλαβή της απόδειξης αγοράς των προϊόντων που
συμμετέχουν στο πρόγραμμα από τους εξουσιοδοτημένους διανομείς. Οι πόντοι
μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο εικονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/.
Καθώς επιλέγονται ορισμένα δώρα, η αξία σε πόντους των
προϊόντων που επιλέγονται αφαιρείται από το συνολο των πόντων του συμμετέχοντα.
Τα προϊόντα που επιλέγονται από το εικονικό κατάστημα θα
αποστέλλονται αποκλειστικά στη διεύθυνση της έδρας του συμμετέχοντα
(οποιοσδήποτε άλλος προορισμός αποστολής πρέπει να εγκριθεί γραπτώς από τον
ιδιοκτήτη ή τον διευθυντή της εταιρείας). Η αποστολή θα γίνει το αργότερο εντός
30 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας. Η λίστα των προϊόντων θα
είναι διαθέσιμη διαδικτυακά στην ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/. Η λίστα των δώρων
μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την τιμή τους.
Οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν το 2024 και οι προωθητικοί πόντοι
που συγκεντρώθηκαν το 2024 και δεν χρησιμοποιήθηκαν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου
2024, θα μεταφερθούν στο 2025, αλλά το αργότερο μέχρι τις 31 Μαρτίου 2025.
Οι πόντοι που κερδίζει ένας συμμετέχων κατά τη διάρκεια ενός
μήνα και δεν εξαργυρωθούν εντός του μήνα, θα μεταφέρονται στους επόμενους μήνες
μέχρι να εξαντληθούν, αλλά όχι αργότερα από τις 31 Μαρτίου 2025. Μετά από αυτή
την ημερομηνία, οι αχρησιμοποίητοι πόντοι καθίστανται άκυροι.
Οι πόντοι που δεν εξαργυρώνονται σε έναν μήνα θα μεταφέρονται
στους επόμενους μήνες μέχρι να εξαντληθούν, αλλά το αργότερο μέχρι τις 31
Μαρτίου 2025. Μετά από αυτή την ημερομηνία, οι αχρησιμοποίητοι πόντοι θα
λήξουν.
Τα δώρα που παραλαμβάνονται από τον συμμετέχοντα μπορεί να
υπόκεινται σε φόρους εισοδήματος ή άλλους ισχύοντες φόρους. Ο συμμετέχων
δεσμεύεται να τηρεί τους ισχύοντες φορολογικούς κανονισμούς σχετικά με αυτούς.
ΆΡΘΡΟ 6. ΣΥΝΘΗΚΕΣ
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ
Για να είναι επιλέξιμος ένας συμμετέχων
να συμμετάσχει στο πρόγραμμα και να λάβει τα διαθέσιμα βραβεία, ο συμμετέχων
πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Να πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που
αφορούν το δικαίωμα συμμετοχής όπως ορίζεται στο Άρθρο 4 των Κανόνων.
β) Να αγοράσει κατά τη διάρκεια της περιόδου
του προγράμματος τα συμμετέχοντα προϊόντα από εξουσιοδοτημένους διανομείς της Rehau Μ.Ε.Π.Ε.
γ) Να χρησιμοποιήσει τους συσσωρευμένους πόντους που
σχετίζονται με τα τιμολόγια που εκδόθηκαν το 2024 και τους προωθητικούς πόντους
που συσσωρεύτηκαν το 2024, κάνοντας παραγγελίες προϊόντων έως τις 31 Μαρτίου
2025, από το ηλεκτρονικό κατάστημα http://rewards.rehau.gr.
ΆΡΘΡΟ 7. ΒΡΑΒΕΙΑ
ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
Η λίστα των βραβείων θα είναι διαθέσιμη
καθ' όλη τη διάρκεια της εκστρατείας στην ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/ στην ενότητα Κατάλογος. Η λίστα των
βραβείων μπορεί να υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των
βραβείων στις αποθήκες των προμηθευτών. Ο
συνολικός αριθμός των δώρων θα εκτιμηθεί στο τέλος της προωθητικής περιόδου,
ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων που πληρούν τις προϋποθέσεις για να
κερδίσουν και τον αριθμό των δώρων που έχουν ζητηθεί.
ΆΡΘΡΟ 8. ΟΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΤΗ
Ο οργανωτής του προγράμματος πιστοποίησης
δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη, συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων σε:
8.1. Απώλειες ή καθυστερήσεις εγγραφών
στην ιστοσελίδα λόγω τεχνικών αποτυχιών πέραν του ελέγχου του Οργανωτή.
8.2. Καταστάσεις όπου οι Συμμετέχοντες εισάγουν λανθασμένα
δεδομένα στην ιστοσελίδα ή αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από μη
εξουσιοδοτημένους διανομείς της REHAU ή προϊόντα που δεν συμμετέχουν στο
Πρόγραμμα.
8.3. Απώλειες, καθυστερήσεις ή οποιαδήποτε άλλα προβλήματα
κατά την εγγραφή στην Καμπάνια που προκαλούνται από τον πάροχο διαδικτύου ή τη
σύνδεση διαδικτύου του ατόμου που επιθυμεί να εγγραφεί στην Καμπάνια.
8.4. Μη προγραμματισμένες διακοπές ή προβλήματα από τον πάροχο
διαδικτύου ή αποκλεισμός της εσωτερικής πρόσβασης λόγω συμφόρησης του δικτύου
κατά τις περιόδους με μεγάλη κίνηση.
8.5. Καταστάσεις όπου οι καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα κατά
τη διάρκεια της περιόδου του προγράμματος που δεν συμμετέχουν στο πρόγραμμα ή
από μη εξουσιοδοτημένους διανομείς.
8.6. Η ευθύνη για την αποκατάσταση οποιωνδήποτε ελαττωμάτων
των προϊόντων που αποτελούν τα βραβεία. Τα προϊόντα θα συνοδεύονται από
πιστοποιητικά εγγύησης και οποιοδήποτε αίτημα για επισκευή θα απευθύνεται από
τον συμμετέχοντα απευθείας στον προμηθευτή του αντίστοιχου προϊόντος, σύμφωνα
με τους όρους και προϋποθέσεις του πιστοποιητικού εγγύησης που εκδίδεται από
τον αντίστοιχο προμηθευτή.
8.7. Καταστάσεις όπου το βραβείο που επιλέγεται από έναν
συμμετέχοντα δεν είναι πλέον διαθέσιμο στο απόθεμα του προμηθευτή τη στιγμή της
παραγγελίας.
8.8. Οι νικητές των βραβείων δεν μπορούν να επιλέξουν να
λάβουν την αξία του βραβείου σε μετρητά ή άλλο είδος, ούτε να ζητήσουν αλλαγές
στις τεχνικές χαρακτηριστικές των προϊόντων.
ΆΡΘΡΟ 9. ΑΝΩΤΕΡΗ ΒΙΑ
Για τους σκοπούς αυτών των Όρων, ανωτέρα βία σημαίνει
οποιοδήποτε γεγονός δεν μπορεί να ελεγχθεί, διορθωθεί ή προβλεφθεί από τον
Οργανωτή, περιλαμβανομένης της αδυναμίας του Οργανωτή για λόγους πέρα από τον
έλεγχό του και του οποίου η εμφάνιση καθιστά αδύνατη την εκπλήρωση των
υποχρεώσεών του σύμφωνα με τους Όρους. Εάν μια κατάσταση ανωτέρας βίας ή
τυχαίου γεγονότος εμποδίζει ή καθυστερεί εν όλω ή εν μέρει την εκτέλεση των
Όρων και τη συνέχιση του προγράμματος επιβράβευσης, ο Οργανωτής απαλλάσσεται
από την ευθύνη για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του για την περίοδο κατά την
οποία η εκπλήρωση αυτή είναι αδύνατη ή καθυστερημένη. Εάν ο Οργανωτής
επικαλεστεί ανωτέρα βία ή τυχαίες περιστάσεις, είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει
τους Συμμετέχοντες για την ύπαρξή τους εντός 5 εργάσιμων ημερών από την
εμφάνισή τους.
Για τους σκοπούς αυτών των Όρων, τα εξής γεγονότα, μεταξύ άλλων,
συνιστούν τυχαία περιστατικά:
α) Απώλεια βάσεων δεδομένων.
β) Ζημιά στο σύστημα υπολογιστών για την αποθήκευση δεδομένων
και την απονομή βραβείων.
γ) Σφάλματα εκτύπωσης, συμπεριλαμβανομένων αυτών που
προκαλούνται από ανθρώπινο λάθος.
δ) Απόπειρες απάτης του μηχανισμού του προγράμματος επιβράβευσης
με ηλεκτρονικά ή άλλα μέσα.
ε) Οποιαδήποτε ρύθμιση η οποία μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή μετά
την έναρξη ισχύος του Κανονισμού και η οποία ενδέχεται να απαγορεύσει ή να
τροποποιήσει τους όρους του
ΆΡΘΡΟ 10. ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ
ΑΠΑΤΕΣ
Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφοράς μεταξύ του
Διοργανωτή και των Συμμετεχόντων στην Καμπάνια, οι τελευταίοι θα προσπαθήσουν
να τις επιλύσουν καταρχήν με φιλικές διαδικασίες. Ο Διοργανωτής δεν αναλαμβάνει
καμία ευθύνη και δεν θα είναι μέρος σε οποιαδήποτε διαφορά σχετικά με τα
δικαιώματα ιδιοκτησίας των φορολογικών τιμολογίων που αποδεικνύουν την αγορά
προϊόντων που συμμετέχουν στην προώθηση. Ο Διοργανωτής έχει το δικαίωμα να
λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα σε περίπτωση οποιασδήποτε απόπειρας απάτης του συστήματος,
κατάχρησης ή οποιασδήποτε άλλης ενέργειας που θα μπορούσε να επηρεάσει την
εικόνα ή το κόστος αυτού του προγράμματος.
ΆΡΘΡΟ 11. ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
Οι κανόνες συμμετοχής/αποστολής είναι διαθέσιμοι
δωρεάν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος επιβράβευσης για κάθε
ενδιαφερόμενο στην ιστοσελίδα https://rewards.rehau.gr/.
ΆΡΘΡΟ 12. ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
Η εκστρατεία μπορεί να τερματιστεί σε περίπτωση
γεγονότος που συνιστά ανωτέρα βία ή απρόβλεπτο γεγονός ή σε περίπτωση αλλαγής
στο νομικό πλαίσιο, έτσι ώστε η οργάνωση και διεξαγωγή του διαγωνισμού με
χαρακτήρα προώθησης να απαιτεί αύξηση του προϋπολογισμού που έχει διατεθεί για
αυτό το έργο ή να μην επιτρέπεται πλέον από το νόμο.
ΆΡΘΡΟ 13. ΔΙΑΦΟΡΑ
Οποιοσδήποτε συμμετέχων επιθυμεί να υποβάλει παράπονα
στους Οργανωτές σχετικά με γεγονότα που αφορούν τη διεξαγωγή της εκστρατείας
ενθαρρύνεται να επικοινωνήσει με τον διοργανωτή REHAU Μ.Ε.Π.Ε. αμέσως μετά την
παρατήρηση του γεγονότος για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει παράπονο, στη
διεύθυνση Βασιλέως Κωνσταντίνου
38, 19400 Κορωπί, Αττική.
Engineering progress
Enhancing lives